Często zadawane pytania

REZERWACJE MINI ONLINE.

Znajdź odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące rezerwacji MINI online, np.: Jak działa płatność online za opłatę rezerwacyjną? W jaki sposób samochód będzie zarezerwowany tylko dla mnie?

PYTANIA OGÓLNE

Aby uzyskać więcej informacji o cenie wybranego pojazdu, należy kontaktować się z odpowiednim dealerem.

Rezerwacja za opłatą oznacza rezerwację z zamiarem zakupu danego pojazdu u dealera. Opłata jest konieczna, aby pojazd został zarezerwowany do czasu zawarcia umowy.

Opłata rezerwacyjna „blokuje” samochód w systemie do dnia finalizacji umowy. W tym okresie nikt inny nie może zarezerwować tego samochodu za pośrednictwem platformy. Po sfinalizowaniu umowy pojazd zostanie usunięty z platformy i nie będzie już dostępny do sprzedaży.

Po finalizacji umowy opłata rezerwacyjna zostanie zaliczona na poczet płatności końcowej i/lub umowy leasingowej. Jeśli nie dojdzie do finalizacji umowy, opłata rezerwacyjna zostanie zwrócona na rachunek bankowy rezerwującego.

„Wyślij zapytanie” to niewiążące zapytanie kontaktowe. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących konkretnego pojazdu, można skorzystać z przycisku „Wyślij zapytanie”, aby przekazać zapytanie bezpośrednio do odpowiedniego dealera. Po otrzymaniu zapytania dealer kontaktuje się z nadawcą wiadomości w najszybszym możliwym terminie.

Tak. Do sprzedaży wystawione są samochody przedstawione na zdjęciach.

Z centrum obsługi klienta MINI można skontaktować się przez e-mail lub wysyłając prośbę o kontakt. 
 

W kwestiach dotyczących uszkodzeń należy kontaktować się z odpowiednim dealerem.

Rezerwacja i płatność

1. Logowanie lub rejestracja w MyMINI

Po wyborze modelu i kliknięciu przycisku „Zarezerwuj za opłatą” należy zalogować się (lub zarejestrować) w MyMINI.

2. Dane osobowe

Wypełnić adres prywatny lub firmowy i zaakceptować zgodę dotyczącą komunikacji marketingowej.

3. Samochód

Sprawdzić jeszcze raz wszystkie dane samochodu i adres do faktury oraz zaakceptować warunki.

4. Płatność

Wypełnić dane dotyczące płatności i kliknąć opcję „Zarezerwuj za opłatą”.

Tak. Po zalogowaniu użytkownik ma dostęp do swoich rezerwacji, zapisanych ulubionych pojazdów i danych osobowych.

Aby uzyskać dostęp do dokonanej rezerwacji, należy wykonać poniższe kroki:

  1. Zalogować się w portalu MyMINI, klikając opcję Login w lewym górnym rogu strony.
  2. Po zalogowaniu się można znaleźć swoją rezerwację w zakładce „Rezerwacje”.

Dane osobowe można zmienić w swoim profilu MyMINI w sekcji „Zmień dane profilu”.

Aby otrzymać informacje na temat faktury, należy skontaktować się ze swoim dealerem.

Tak, można anulować rezerwację, a opłata rezerwacyjna zostanie zwrócona. W przypadku chęci anulowania rezerwacji, prosimy o kontakt z odpowiednim dealerem.

Tak, stan realizacji można śledzić w profilu MyMINI w sekcji „Rezerwacje”.

Tak. Po zarezerwowaniu pojazdu można umówić się na jazdę próbną u dealera.

Tak. Aby zarezerwować pojazd, należy uiścić opłatę rezerwacyjną. Wysokość opłaty rezerwacyjnej jest określana przez dealera i zależy od pojazdu. Po zarezerwowaniu pojazdu opłata zostanie zaliczona na poczet późniejszej płatności jako depozyt. Jeśli umowa nie dojdzie do skutku, depozyt zostanie zwrócony.

Wysokość opłaty rezerwacyjnej jest określana przez dealera i zależy od pojazdu. Po zarezerwowaniu pojazdu opłata zostanie zaliczona na poczet późniejszej płatności jako depozyt. Jeśli umowa nie dojdzie do skutku, depozyt zostanie zwrócony.

Obecnie opłatę rezerwacyjną można uregulować online przy użyciu karty kredytowej.

  • Na rachunku nie ma wystarczających środków.
  • Rachunek jest zamknięty.
  • Upłynął termin ważności karty kredytowej.
  • Płatność jest przeterminowana.
  • Rachunek został oznaczony z powodu podejrzenia oszustwa.

Nie. Rezerwacja nie jest warunkiem zakupu pojazdu, ale umożliwia „zablokowanie” pojazdu w systemie do czasu zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku zmiany zdania co do zakupu pojazdu należy skontaktować się z dealerem, aby niezwłocznie anulować rezerwację. Po anulowaniu rezerwacji zwracana jest kwota opłaty rezerwacyjnej.

Tak. W takim przypadku należy skontaktować się z dealerem, aby niezwłocznie anulować rezerwację. Po anulowaniu rezerwacji przez dealera opłata zostanie zwrócona i można będzie wybrać inny samochód z oferty. Więcej informacji o zamianie pojazdu na inny można uzyskać, kontaktując się z dealerem.

Tak. Na etapie „Dane osobowe” w procesie płatności może Pan/i określić, czy jest klientem prywatnym czy biznesowym.

W przypadku anulowania rezerwacji kwota opłaty rezerwacyjnej zostanie zwrócona przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta przy pierwotnej transakcji. Potwierdzenie rezygnacji przesyłane jest niezwłocznie po jego przetworzeniu.

Klient ma prawo odstąpić od umowy w dowolnym czasie bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w drodze wyraźnego oświadczenia. W tym celu można wypełnić specjalny formularz lub złożyć inną jasną deklarację o odstąpieniu od umowy i przesłać ją do odpowiedniego dealera/sprzedawcy pocztą lub e-mailem. Każdy klient otrzymuje nazwę dealera, adres i (jeśli jest dostępny) adres e-mail przy dokonywaniu rezerwacji. Po otrzymaniu oświadczenia dealer niezwłocznie wysyła e-mail potwierdzający rezygnację.

Aby dotrzymać terminu odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem zdefiniowanego okresu odstąpienia.

Działania następcze

Dealer dokonuje zwrotu pełnej kwoty opłaty rezerwacyjnej niezwłocznie po otrzymaniu powiadomienia o anulowaniu rezerwacji. Zwrot dokonywany jest przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta przy pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inny sposób zwrotu. W żadnym przypadku klient nie jest obciążany żadnymi opłatami z tytułu dokonywanego zwrotu.